گرامیداشت روزملی و هفته کودک در بوستان بانوان زرند

آیین گرامیداشت روزملی و هفته کودک با حضور رئیس اداره بهزیستی زرند، هلال احمر و جمعی از مسئولین محلی در بوستان بانوان زرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از زرند محمد ابراهیمی رئیس بهزیستی زرند با تاکید بر حمایت از حقوق کودکان گفت : سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان باعث رشد و پیشرفت جامعه می شود .
ابراهیمی کودکان را سرمایه های کشور دانست و گفت : کودکان به عنوان ذخایر آینده ، تربیت و پرورش آنها باید در راس تمامی فعالیتهای خانواده ها قرار گیرد.
رئیس بهزیستی شهرستان زرند با اشاره به حقوق اولیه کودکان گفت: داشتن خانه ،آرامش و صلح ،پدر ومادر مسئولیت پذیر ، تغذیه مناسب  و تفریح و شادی کافی ، برخورداری از بهداشت و سلامت کامل و احساس امنیت و امید به آینده ، حق برخورداری از آموزش و یادگیری از حقوق ضروری کودکان می باشد .
محمد ابراهیمی تعلیم وتربیت کودکان ، بالاخص در سنین زیر 6 سال را حائز اهمیت دانست  و اظهار داشت : والدین باید از رشد همه جانبه (جسمانی ، روانی ، اجتماعی و معنوی ) کودکانشان غافل نشوند و از فرصت آموزش که در مهد های روستایی و شهری تحت نظارت اداره بهزیستی زرند فراهم گردیده ، بهره مند شوند.
-وی از آمادگی این نهاد برای همکاری با مدارس در راستای آموزش کودکان خبر داد و افزود:امیدواریم بتوانیم برای ارتقا سطح سلامت کودکان ، و کنترل و کاهش آسیب اجتماعی گامهای موثری برداریم.

کد خبر 7537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد