هم سفره شدن مدیر کل بهزیستی استان سمنان با کودکان روستا مهد سمنان

۴۴ روستا مهد در سراسر استان سمنان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فعالیت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  به مناسبت هفته ملی کودک برنامه یک وعده غذای گرم  رایگان در روستا مهد شهرستان سمنان با حضور مدیر کل و معاون امور اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و کارشناسان امور کودکان افتتاح شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار کودکان و فرزندان روستا مهد تحت نظارت این اداره کل ، بیان داشت: هدف از  اجرای طرح  یک وعده غذای گرم رایگان در روستا مهدها و مناطق محروم و حاشیه نشین در راستای  بهره مندی کودکان از خدمات مهد کودک در این مناطق و ارتقای سلامتی آنان می باشد.

ایزدپور گفت: تعدا روستا مهدهای تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان ۴۴ مهد می باشد و در این روستا مهدها تعداد ۱۲۰۰ نفر کودک از خدمات نگهداری سازمان بهزیستی بهره مند هستند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: تعدا روستا مهدهای واقع در  مناطق حاشیه نشین و محروم ۹ روستا مهد می باشد که تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان فعالیت می کنند. و از تعداد ۴۴ روستا مهد در سراسر استان ۴۲ روستا مهد و تعداد ۶ روستا مهد در مناطق محروم از خدمت توزیع غذای گرم رایگان بهره مند هستند.

کد خبر 7531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد