۵۰۰۰ مهدکودک روستایی و حاشیه‌شهر تحت پوشش طرح "یک وعده غذای گرم"

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی از افزایش ٨٠ درصدی سرانه بودجه طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه‌شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سعید بابایی در مراسم افتتاح سیزدهمین مرحله توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها، با بیان اینکه این طرح پروژه مشترک سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت است، افزود: این طرح  از نظر تعداد و بودجه اختصاص یافته از  بزرگترین طرح‌های اجرا شده است. به طوریکه ٢٠٧ هزار کودک در ۵۰۰۰ مهد کودک تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره اینکه  برای اجرای این طرح ٧٠ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد اهمیت این کار در کشور درک شده است ضمن آنکه بودجه سرانه اختصاص یافته نسبت به سال گذشته ٨٠ درصد افزایش یافته است اما با این حال هم تعداد و بودجه کلی باید افزایش یابد.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس هم با عنایت به این طرح در بودجه سال آینده افزایش لازم را مدنظر قرار دهند.

بابایی در خاتمه اظهار کرد: خوشبختانه هنوز عرصه کودک، عرصه نگاه کنکوری و آموزشی صرف نشده و باید سعی کنیم این آفتی که وارد مدارس شده است، وارد مهدهای کودک نشود و محیط امن و پر شور و نشاطی برای کودکان فراهم کنیم.
انتهای پیام

کد خبر 7489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =