ایلام| زکات فطریه پرداختی به مددجویان بهزیستی ایلام 80درصد افزایش یافت

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی ایلام از افزایش 80درصدی زکات فطریه پرداختی به مددجویان زیر پوشش این سازمان خبر داد.

نسرین شهبازی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: امسال حدود یک میلیارد و 800میلیون ریال زکات فطریه از سوی مردم به این سازمان اهدا که نسبت به مدت مشابه پارسال 80درصد افزایش یافته است.

وی اولویت هزینه شدن زکات فطریه مددجویان را تامین معیشت  و نیازهای ضروری مددجویان عنوان کرد و گفت: شهرستان های ایلام و دهلران به ترتیب بیشترین میزان پرداخت زکات فطریه را داشته اند.

وی همچنین به جشن گلریزان این سازمان در ماه رمضان امسال اشاره کرد و گفت: در این جشن نیز کمکهای مطلوبی از سوی مسئولان و خیران به مددجویان اهدا شد.

وی اظهار کرد: در این جشن در مجموع یک هزار و 813 سبد غذایی هرکدام به ارزش یک میلیون و 200هزار ریال به مددجویان زیر پوشش اهدا شد.

شهبازی توزیع یک هزار و 949 پرس غذای گرم به ارزش 500میلیون ریال در قالب برگزاری 18ضیافت را از دیگر کمکهای جمع آوری شده به مددجویان در ماه رمضان امسال عنوان کرد.

وی بازدید از منازل مددجویان با حضور مسئولان و جلب کمکهای غیر نقدی را از دیگر برنامه های این سازمان در ماه رمضان امسال برشمرد.

پایان/

کد خبر 745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد