تشریح برنامه های هفته ملی کودک

برنامه‌های هفته ‌ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» با افتتاحیه یک وعده غذای گرم در روستا مهد مرزیجران آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی اعظم علی مددی  معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در تشریح برنامه های هفته ملی کودک در اراک  گفت: برنامه های این هفته با همایش افتتاح طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدمرزیجران در یکی از مهدهای حاشیه شهر، گردهمایی کودکان در پارک شهر صنعتی  و  دیدار با کودکان بیمارستان امیر کبیر ، همایش سه ساله های حسینی در امامزاده آمنه خاتون ، برنامه کتابخوانی در مهد باران ، بازدید بچه های مهد کودک یاس از کتابحانه دفاع مقدس  و..... از جمله برنامه هایی است که در سراسر استان اجرا می شود.

علی مددی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی این هفته افتتاحیه یک وعده غذای گرم می باشدکه در روز سه شنبه 16 مهرماه از ساعت 13 برگزار می شود

وی  افزود: اکثرکودکان مهدهای  کودک در سراسر استان با اداره کل بهزیستی استان در برپایی این برنامه ها همکاری دارند و ضمن طراحی برنامه های همگانی توسط شهرستان ها در تمامی مهدهای کودک نیز در طول هفته برنامه هایی متناسب با روزشمار هفته اجرا خواهد شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به اینکه "آینده را باید ساخت" شعار هفته ملی کودک است، تصریح کرد: برجسته سازی اهمیت دوران کودکی،  معرفی نقش سازمان در تحقق رشد و تکامل کودکان، افزایش آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودک و ایجاد فضای با نشاط برای کودکان با مشارکت خود آن ها، خانواده ها و مردم از جمله اهداف هفته ملی کودک است.

علی مددی  با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک بیان کرد: ۱۳ مهرماه، کودکان با نیازهای ویژه و فرصتهای برابر نامگذاری شده، ۱۴ مهرماه کودک، آموزش، سلامت و ایمنی است، ۱۵ مهرماه کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری و ۱۶ مهرماه با عنوان کودک، صلح، بازی و نشاط است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه اضافه کرد: ۱۷ مهرماه کودک، رسانه و ارتباطات، ۱۸ مهر کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه و ۱۹ مهرماه کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

گفتنی است برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ از روز شنبه ۱۳ تا ۱۹ مهر در سراسر استان از سوی اداره کل بهزیستی استان و با مشارکت مهدهای کودک برگزار می‌شود.

کد خبر 7438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد