حضور کودکان مهدهای کودک ساوجبلاغ در همایش سه ساله های حسینی

رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: کودکان آینده سازان کشور در تمامی عرصه ها هستند و آموزه های اسلامی می تواند در تربیت صحیح آنها راه گشا باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و با هدف الگو پذیری از دختر سه ساله ابا عبدالله الحسین (ع) کودکان سه ساله مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در همایش سه ساله های حسینی شرکت کردند.

" فرهاد پادری ثانی " رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: کودکان آینده سازان کشور در تمامی عرصه ها هستند و آموزه های اسلامی می تواند در تربیت صحیح آنها راه گشا باشد.

برگزاری چنین برنامه ها و همایش هایی با هدف آشناسازی کودکان با سیره ائمه اطهار انجام می شود و اینگونه مراسم ها کلاس تربیتی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: واقعه عاشورا و زندگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیانگر ایثار و فداکاری هایی است که می توان از این فرهنگ عظیم برای تعلیم مهارت های مختلف به کودکان بهره برد.

ثانی اعلام کرد: با توجه به اثرات منفی آسیب های اجتماعی و تأثیر تعالیم تربیتی بر کاهش این آسیب ها، تربیت معنوی و آشنایی با معارف اسلامی برای نسل جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 7432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد