اولین همایش مجمع  خیرین مسکن‌ساز حامی معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر برگزار شد

اولین مجمع خیرین مسکن‌ساز استانی حامی معلولین و مددجویان با حضور جمعی از خیرین، سرپرست اداره کل و مسئولین بهزیستی استان بوشهر برگزار شد .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم خیرین و نیز تشکیل اولین نشست مجمع خیرین مسکن‌ساز حامی معلولین در سطح استان دانست و گفت: هدف از تشکیل این مجمع، تسریع و اولویت بخشیدن به تامین سهم آورده‌ی مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول به بالا می باشد .

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: بزرگترین سرمایه اجتماعی بهزیستی اعتماد مردم و خیرین به این نهاد مقدس است که تا کنون با همدلی و مشارکت خود قدمهای بسیار بزرگی در جهت رفع مشکلات عزیزان گروههای هدف برداشته‌اند.

دکتر علیرضا حاجیونی تصریح کرد : سهم تعهد بهزیستی استان بوشهر در جهت کمک به احداث مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول به بالا 190 واحد مسکن میباشد که انتظار میرود با هدایت سرمایه‌های موجود خیرین بسمت مسکن‌سازی برای این گروه نیازمند، بزودی مشکل مسکن خانوارهای دارای دو معلول مرتفع گردد.

در ادامه نیز علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ضمن ابراز امیدواری از تشکیل این مجمع گفت: امیدواریم با تشکیل این مجمع و ترویج و اشاعه فرهنگ صدقات و خیرات در سطح استان و با جلب حمایت خیرین از تمام شهرستانها در این مجمع بتوانیم بخشی از این رسالت خطیر را تحقق بخشیم .

در پایان از خیرین و موسسین این مجمع با تقدیم لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 7366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد