بازدید مدیرکل بهزیستی از پروژه در حال ساخت خانه اتیسم گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان با همراهی کارشناسان اداره، مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره موسسه خیریه حامیان اتیسم استان از قسمتهای مختلف پروژه در حال ساخت خانه اتیسم گیلان بازدید کردند.

موسسه خیریه حامیان اتیسم   بیش از ۲۰۰ خانواده دارای فرزند اتیسم  را تحت پوشش دارد و با تکمیل پروژه در دست اقدام  گامی موثر در تجمیع خدمات رسانی به خانواده های دارای فرزند اتیسم خواهد بود.
دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان در حاشیه این بازدید بیان داشت :
 موسسه خیریه حامیان اتیسم می باید از تمامی ظرفیتهای تصمیم گیر و تصمیم ساز، بالاخص خیرین نیک اندیش جهت پیشبرد امور مجموعه، به نحو احسن استفاده کند. 

در پایان این بازدید، جناب آقای دکتر نحوی نژاد بیان داشت: اداره کل بهزیستی مانند همیشه حامی و پشتیبان موسسات خیریه مردم نهادی است که در خدمتگزاری به افراد دچار معلولیت  دارای رویکردی هدفمند می باشند. 
وی در ادامه افزود:  موسسه خیریه حامیان اتیسم طی سالهای فعالیت عملکرد مطلوبی داشته اند و برنامه های در دست اقدام موسسه و اهداف آتی آنرا مطلوب ارزیابی می کنم.

ایشان تاکید کردند: مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره می باید از تمامی ظرفیتهای تصمیم گیر و تصمیم ساز، بالاخص خیرین نیک اندیش جهت تامین منابع مالی بعنوان قوه محرکه کلیه امور بویژه پروژه در حال انجام نهایت بهره مندی را داشته باشند. و ما نیز قطعا در ایجاد ساز و کارهای لازم برای انجام این هم افزایی در کنار موسسه خواهیم بود.
میرشهیدی مدیر عامل "خانه اتیسم استان گیلان" عنوان کرد :این بنا درزمینی با مساحت ۴۰۰ متر مربع در شهر رشت در دو طبقه درنظر گرفته شده است که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان  به اتمام خواهد رسید، از این اعتبار مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تا کنون هزینه گردیده و پروژه برای تکمیل نهایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بودجه نیازمند است.

کد خبر 7357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد