افزایش ۸۰ درصدی بودجه طرح تأمین یک وعده غذای گرم در روستا مهدها و مهدهای حاشیه ای کشور

مراسم افتتاحیه سیزدهمین سال طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها، پیش از ظهر امروز در روستامهد کوثر شهرستان ورامین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ «سعید بابایی» مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، در این مراسم، ضمن اظهار خشنودی از برپایی این طرح در مهدهای روستایی گفت:این طرح از پروژه های مشترک سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت است و در حدود۲۰۷هزار کودک در بیش از پنج هزار روستا مهد و مهدکودک حاشیه ای، تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.


وی گفت: بودجه این طرح۷۰میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش۸۰ درصدی داشته است و این امر نشان از درک هر چه بیشتر اهمیت  این طرح و پر رنگ تر شدن آن است.


بابایی افزود:اما باز هم جا دارد که این طرح هم از نظر تعداد افراد تحت پوشش و هم از نظر بودجه ای گسترش یابد و امیدواریم مسئولان و نمایندگانی که طرح های بودجه ای را تصویب می کنند، در بودجه سال آینده حمایت ویژه ای از این طرح داشته باشند و بودجه آن را تقویت کنند.


وی ضمن تبریک هفته ملی کودک از تمامی کسانی که در جهت رشد و ارتقای همه جانبه کودکان تلاش می کنند، تشکر و اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و همکاری بیشتر بتوانیم بیش از پیش، محیطی سالم و پر شور و نشاط برای رشد همه کودکان فراهم کنیم.


 بابایی در پایان سخنانش، سلام دکتر قبادی دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور را به تمامی کودکان و مربیان مهدکودک کوثر رساند و افزود:وظیفه دارم سلام گرم ایشان را (که به دلیل حضور در یک جلسه همزمان، موفق به شرکت در این مراسم نشد) خدمت همگی شما ابلاغ کنم  و امیدواریم در فرصت مقتضی سعادتی باشد تا  در همین مهد کودک همراه با وی، در خدمت شما باشیم

کد خبر 7339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =