آذربایجان شرقی |تایید اثر بخشی طرح یک وعده غذای گرم بهزیستی توسط وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ،مدیر کل بهزیستی استان در مراسم "آغاز اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهد وفا "از تایید از بخشی این طرح توسط وزارت بهداشت خبر داد.

محسن ارشد زاده در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان تبریز،مدیر کل اموربانوان استانداری و معاونت بهداشت استان برگزار شد؛با اشاره به اینکه پیشگیری از سوء تعذیه و کمک به رشد کودکان روستایی از اهداف اصلی این طرح می باشد افزود:14 هزار کودک در 500 روستا مهد استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی ،حمایتی ونظارتی بهزیستی ابراز داشت:طبخ و توزیع غذا در مهدهای کودک و بر اساس برنامه ی پیش بینی شده و جزئیات تعیین شده انجام می گیرد.

ارشد زاده همچنین با خاطر نشان کردن پرداخت کلیه هزینه های این طرح توسط سازمان بهزیستی افزود:5 میلیارد تومان اعتبار از طریق وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به این طرح تخصیص داده شده است که هزینه هر وعده غذا 3740 تومان می باشد.

فرماندار شهرستان تبریز نیز با اشاره به اهمیت تغذیه سالم،بر لزوم فرهنگ سازی جهت ترویج الگوی تغذیه سالم در جامعه به ویژه در بین کودکان تاکید نمود.

کد خبر 7327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد