آشنایی کودکان با اورژانس اجتماعی با اجرای طرح «همیار ١٢٣» در مهدها

مدیرکل امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از آشنایی کودکان با اورژانس اجتماعی با اجرای طرح «همیار ١٢٣» در مهدهای کودک استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهشید موقر در مراسم افتتاح سیزدهمین مرحله طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهر با بیان اینکه ٨۴۵ مهد کودک زیر نظر بهزیستی تهران فعالیت می‌کنند، افزود: ٣٨ مهدکودک حاشیه‌ای با ١۶٩٨ کودک نیز در استان تهران فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه ١٢٩٣ سهمیه وعده غذای گرم به استان تهران اختصاص یافته  است، از مسئولان سازمان بهزیستی کشور خواست  این طرح همه کودکان مناطق حاشیه ای و روستاها را شامل شود و همه کودکان بتوانند از یک وعده غذای گرم بهره‌مند شوند.

موقر با تاکید بر نقش و شرایط خاص روستامهدها در فرایند  آموزشی تربیتی کودکان این مناطق تصریح کرد: همانند طرح همیار پلیس، سازمان بهزیستی طرح همیار ١٢٣ را در مهدهای کودک اغاز کرده است به این ترتیب کودکان نسبت به وظایف و فعالیت‌های اورژانس اجتماعی نیز آگاهی پیدا می کنند و سفیران آن نیز محسوب می‌شوند.

به گفته موقر، کتاب  «الو ١٢٣ » نیز به زبان کودکان به منظور آشنایی آنها با اورژانس احتماعی توسط بهزیستی استان تهران تالیف شده است تا شاهد حداکثر پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 7294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد