دیدار و نشست صمیمی مدیرکل با فرزندان شبانه روزی

تنها دغدغه سازمان بهزیستی در امر فرزندان شبانه روزی، توانمند ی این عزیزان در تمام ابعاد زندگی است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به همراه خانم امیرجان معاون امور اجتماعی آقای رمضانپور رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و کارشناسان  با فرزندان شبانه روزی دیدار داشتند.

در این دیدار و نشست صمیمی مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا  ضمن تشکر از همراهی موفقیت آمیز مسئول مرکز در انتقال و جابجایی فرزندان به محل جدید بیان داشت: خیرین همواره بعنوان بازوان سازمان بهزیستی محسوب می شوند و خدمات شایسته  آنان در امر خدمت رسانی به محرومین و جامعه هدف سازمان قایل تقدیر است.

ایزدپور در نشست با  فرزندان بیان داشت:هدف از این بازدید و دیدار تبریک به مناسبت نقل مکان فرزندان به منزل جدید است و ازشما عزیزان انتظار می رود در نگهداری و استفاده از وسایل محل زندگی خود کوشا باشید.

مدیر کل بیان داشت: فضای فیزیکی و محل سکونت مناسب با روحیات و شرایط فرزندان تاثیر مثبتی برآرامش و آسایش آنان دارد و تنها دغدغه سازمان بهزیستی در امر نگهداری فرزندان شبانه روزی، توانمندی این عزیزان در تمام ابعاد زندگی است.

مدیر کل بهزیستی استان در برنامه بازدید از مرکز و این دیدار  تاکید کرد: بنده همیشه گوش شنوا برای سخنان شما  فرزندان عزیز می باشم.

در ادامه آقای اعرابی مسئول مرکز  نگهداری فرزندان تحت نطارت اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از مراحل بازسازی فضای بازسازی شده مرکز ارائه داد و بیان داشت:در مدت کمتر از ۶ ماه با اعتبار به رقم ۵ میلیارد ریال این مرکز تعمیر و نوسازی شد.

کد خبر 7243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد