برگزاری دوره آموزشی شیوه زندگی سالم در دوران سالمندی

معاون توان‌بخشی بهزیستی لرستان گفت: تقدیر و توجه به نهادهای فعال و کارشناسان متعهد لازمه پیشبرد عملکرد مراکز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، لیلا طاهری توجه به نهادهای فعال و کارشناسان متعهد را لازمه پیشبرد عملکرد مراکز و موجبات دلگرمی کارشناسان و مددکاران در کارهای سخت دانست. 

طاهری بابیان این مطلب افزود: برگزاری دوره آموزشی شیوه زندگی سالم در دوران سالمندی از برنامه‌های چندگانه هفته سالمندان بود که با حضور کارشناسان رابط و تسهیلگران و مسئولان فنی مراکز و مددکاران در سالن کاسیت بهزیستی برگزار شد.

لیلا طاهری با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی و شیوه زندگی سالم لازمه دوران سالمندی است و جمعیت سالمندی در کشور ما رو به افزایش است افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی جهت کارشناسان رابط حوزه مراکز توان‌بخشی و مددکاران مراکز شبانه‌روزی و تسهیلگران که مستقیماً با سالمندان در ارتباط هستند بایستی اجرا و در مراحل کار در مرکز عملی گردد.

در این دوره آموزشی علاوه بر اهداف ذکرشده از بنیاد فرزانگان نمونه استان (حکمت بروجرد)، کارشناسان رابط حوزه مراکز توان‌بخشی روزانه و شبانه‌روزی سالمندان، کارشناسان رابط حوزه دبیرخانه شورای سالمندان استان، کارشناسان CBR، تسهیلگران میانی شهرستان‌ها، مسئول فنی روانشناس و مددکار مراکز شبانه‌روزی، روزانه ویزیت در منزل سالمندان و بنیادهای فرزانگان استان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 7207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد