کسب رتبه برتر بهزیستی استان البرز در امر خدمت رسانی به سیل زدگان

امروز طی مراسمی که به همت جمعیت هلال احمر استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار گردید از دست اندرکاران یاری رسانی به سیل زدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز طی مراسمی که به همت جمعیت هلال احمر استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار گردید از دست اندرکاران یاری رسانی به سیل زدگان تقدیر به عمل آمد. 

 دکتر عزیزالله شهبازی استاندار البرز در این مراسم از دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز به دلیل حضور فعال ، سیاست گذاری و برنامه ریزی با اتخاذ تدابیر لازم که باعث شد آلام و رنج های سیل زدگان تسکین یابد با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آورد و بهزیستی استان را دستگاه برتر در امر خدمت رسانی به سیل زدگان معرفی کرد.  

متن پیام استاندار البرز به شرح ذیل میباشد.

جناب آقای دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز  

باورمان بر این است که خداوند از بین مردمان این کره خاکی انسانهایی را برگزیده تا با ایثار و فداکاری به یاری همنوعان خود بپردازند ، نظیر سیل مهربانی که از دل مردم ایران بر زندگی سیل زدگان جاری گشت.

 این موهبت الهی از جمله اقدامات ارزشمندی است که تنها یزدان یکتا قادر به اعطا پاداش آن است و ما تنها میتوانیم به قدر توان خود با زبان و قلمی کوتاه از ایشان قدردانی نمائیم.

 بدینوسیله از همدلی و تشریک مساعی و مدیریت بهینه جنابعالی در بهره گیری از ظرفیتهای موجود و ارائه خدمات نوع دوستانه به آسیب دیدگان سیل که موجب سربلندی مردم همیشه در صحنه استان البرز گردید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

از خداوند بزرگ موفقیت و بهروزیتان را خواستارم .

                             دکتر عزیزالله شهبازی

                                 استاندار البرز

کد خبر 7147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد