حوزه علمیه و سازمان بهزیستی کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

حوزه/تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه کشور و سازمان بهزیستی کشور به امضای مدیر حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  این تفاهم‌نامه در حاشیه دیدار عصر امروز وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، به امضای طرفین رسید.

گسترش همکاری در زمینه‌های مختلف از قبیل فرهنگی و آموزشی و ایجاد تعامل سازنده در بین این دو نهاد ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

آیت‌الله اعرافی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه بابیان این‌که حوزه‌های علمیه در برنامه‌های جدید خود به دنبال پاسخ دادن به نیازهای جامعه است، اظهار داشت: در قالب 40 برنامه مشخص آماده همکاری با سازمان و نهادهای مرتبط هستیم و بحمدالله در برخی از زمینه‌ها قراردادهای نیز منعقدشده است.

وی بابیان این‌که آماده همکاری با سازمان بهزیستی در ارائه خدمات مختلف هستیم، افزود: انشاء الله با پیگیری‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه این تفاهم‌نامه در قالب برنامه 5 ساله اجرایی شود.

وحید قبادی دانا نیز با اشاره به آمادگی این سازمان برای تعامل و همکاری با حوزه‌های علمیه بیان داشت: در این تفاهم‌نامه روی دو محور معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی تأکید ویژه‌ای داریم.

کد خبر 7126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد