رضا دهقان، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور شد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «رضا دهقان» را به عنوان مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «رضا دهقان» را به عنوان مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد. متن ابلاغ به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای رضا دهقان

نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم مشارکت‏‌های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‏‌گردید. با عنایت به وظایف و تکالیف قانونی سازمان بهزیستی و بمنظور تامین شرایط و موجبات اشتغال پایدار و فعالیت مولد برای خود کفایی نسبی همراه با حفظ کرامت انسانی خدمت گیرندگان و توانخواهان تحت پوشش سازمان انتظار دارم با تأکید بر رویکرد مدیریت مشارکتی، بهره‌‏گیری از ظرفیت‏‌ها و امکانات موجود تمام توان خویش را برای نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

* ساماندهی امور اشتغال و برنامه‌ریزی و تلاش در جهت توسعه و گسترش زمینه‌‏های اشتغالزایی بمنظور ایجاد فرصت‏‌های برابر و توانمندسازی جامعه هدف.

* ارائه الگوهای کاربردی و مبتنی بر آخرین رهیافت‏‌های صاحبنظران و پژوهش‌‏های علمی نوین، شناخت همه‌جانبه مبانی، منابع، موانع و مشکلات اشتغال و پرداخت تسهیلات و مشوق‏‌های بیمه‏‌ای در جهت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان.

* برنامه‌‏ریزی در جهت آموزش و ارتقاء سطح دانش فنی و حرفه‌‏ای افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت‌‏پوشش.

* تلاش و برنامه‌‏ریزی در جهت گسترش فرهنگ اشتغال و کار و کاهش نرخ بیکاری و وابستگی جمعیت هدف به اعتبارات تخصیصی و کمک‏‌های بلاعوض سازمان.

* بهره‌‏گیری از مشارکت‏‌های مردمی و تعامل بخش غیردولتی و امکانات فرابخشی در جهت حمایت و توانمندسازی آحاد جامعه هدف.

* حمایت بیشتر از طرح‏‌های کوچک و زودبازده و فرصت‌‏های شغلی در نقاطی که نرخ بیکاری جامعه هدف در آنها بالاست.

* تلاش در جهت ارتقاء نگرش اجتماعی به سمت توانمندسازی و قادرسازی گروه‌‏های هدف و خانواده ایشان.

توفیق روزافزون جنابعالی در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند منان مسئلت می‏نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 7102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =