برگزاری همایش گرامیداشت مددکاری اجتماعی با موضوع ترویج اهمیت روابط انسانی در بندرعباس

همایش گرامیداشت مددکاری اجتماعی با موضوع ترویج اهمیت روابط انسانی در محل سالن اجتماعات هتل همای این شهرستان با حضور سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران, عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی, امنیتی و اجتماعی , شیبانی سرپرست معاونت مدیریت توسعه و منابع انسانی و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و امیر تیموری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این همایش که با جمع کثیری از مددکاران اجتماعی شاغل در دستگاههای اجرایی نیز همراه بود ، غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی هرمزگان صمن خوشامدگویی و خیر مقدم به حاضرین گفت:  مددکاران اجتماعی دارای وظایف خطیر و حساسی بوده و از جایگاه مهم و ارزشمندی در جامعه کنونی برخوردار هستند چرا که نقشی تاثیر گذار و غیرقابل انکار در مواجه با مشکلات و معضلات اجتماعی پیش رو دارند و باید با تمام قوا و ظرفیت در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت و دستگیری از افراد دردمند و نیازمند بکوشند.

رنجبر از انجمن ها و مراکز غیر دولتی به عنوان یاوران و بازوان توانمند بهزیستی یاد کرد و از متولیان برگزاری این همایش قدردانی نمود.

سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران و عضو هیات رییسه فدراسیون مددکاری آسیا و اقیانوسیه در ادامه اظهار داشت:  یکی از موضوعات و مسائل مورد اهمیت در حوزه مددکاری اجتماعی محترم شمردن شان و منزلت انسانی و رعایت کرامات و ابعاد شخصیتی انسانهاست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : روابط انسانی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین موضوعات است که قطعا اگر در مسیر صحیح هدایت نشود تبعات مخرب به دنبال دارد.

 موسوی اذعان داشت:  مددکاران اجتماعی از نقش تاثیر گذار و کلیدی در همه ابعاد و زوایا برخوردار هستند.

عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری نیز تصریح کرد:  روابط انسانی و توجه به شان و منزلت افراد یک موضوع ارزشی است که باید در جامعه کنونی ارزش و بهای بیشتری به آن داده شود.

 میرزاد عنوان کرد:  برگزاری چنین همایش ها و برنامه هایی باید مستمر باشد.

گفتنی است در پایان همایش از مدیران دستگاههای اجرایی و مددکاران اجتماعی شاغل در ادارات با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد

کد خبر 709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد