چهارمحال و بختیاری| تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت خیران برای توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف

معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین استان چهارمحال و بختیاری، گفت: برای توانمندسازی و رفع مشکل اشتغال جامعه هدف بهزیستی، باید از ظرفیت خیران استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری، «ذوالفقار یزدان‌مهر» معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین استان، با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب و جذب خیران، برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی از برنامه‌های این سازمان است، گفت: به منظور توانمندسازی و رفع مشکل اشتغال جامعه هدف بهزیستی، باید از ظرفیت خیران استفاده کرد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور به اعتمادسازی در بین مردم در خصوص فعالیت‌هایسازمان تاکید کرد و گفت: مردمی کردن فعالیت‌های این سازمان باید سرلوحه کار و فعالیت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توانمندسازی توام با حفظ کرامت، بزرگترین خدمتی است که می توان برای جامعه هدف انجام داد، در پایان یادآور شد: اشتغال، مهمترین مشکل جامعه هدف است و رفع این مشکل با ایجاد اشتغال‌های فردی امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد