ظرفیت‌های بسیار خوبی در سازمان بهزیستی وجود دارد

حوزه/مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بهزیستی وجود دارد که طلاب و حوزویان می‌توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی‌های مختلفی را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه   حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ملک‌دار عصر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه حوزه‌های علمیه با سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: در طی ماه‌های اخیر جلسات متعددی را مسئولان بهزیستی برگزار کردیم که در آینده نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های که انجام شد مشخص شد که ظرفیت‌های بسیار خوبی در بهزیستی وجود دارد که طلاب و حوزویان می‌توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی‌های مختلفی را انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک‌دار افزود: طلاب و روحانیون می‌توانند در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی با بهزیستی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این درزمینهٔ مشاوره نیز ورود پیدا کردیم که واقعاً جای کار دارد و انشاء الله حوزه‌های علمیه در این زمینه اقدامات خوبی را انجام خواهند داد.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تعامل دوسویه این تفاهم‌نامه تبدیل به برنامه 5 ساله شود تا بتوانیم در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌های مناسبی را برداریم.

کد خبر 6991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد