پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

آینده در دستان توست تا خلقت انسان با وجود تو رنگ و بویی دیگر گیرد و کامل شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکترعلیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است.

به نام خدا

کودکان همچون گلهایی هستند که در انتظار بهاری برای شکقتن اند ، پس با فراهم نمودن آینده ای روشن و شاد بهار فرصت ها را برای کودکان مان به ارمغان بیاوریم شادی کودکان بزرگترین هدیه ای است که والدین میتوانند به کودکشان تقدیم دارند.کودکان ترسیم تصویر لبخند خدا بر روی زمین اند اگر کودکی نبود عشق خدا به بندگانش کامل نمیشد.

کودک عزیزم ! دستان کوچکت آینده ای بزرگ را به تصویر خواهد کشید .آینده در دستان توست تا خلقت انسان با وجود تو رنگ و بویی دیگر گیرد و کامل شود. فصل ها یکی پس از دیگری می آیند اما فصل پاییز چیز دیگری است ؛ فصل به رخ کشیدن زیبایی خداوند و جشن رنگهاست فصل پاییز با تو زیباتر می شود وقتی دستهای کوچکت را به رنگهای زیبا آغشته میکنی و نقشی از تصویر مهربانی خدا را بر عرصه گیتی ترسیم میکنی ، وجود تو لبخند خدا بر روی زمین است خدا کودک را آفرید تا بشریت لحظه ای از درد و آلام روزگار آرام گیرد زیرا آرامش و لبخند خداوند در چهره تو نهفته است .

16مهرماه روز جهانی کودک با شعار« آینده را باید ساخت» بر کودکان سرزمین مهر و دوستی مبارک باد و آیندهای روشن را برایتان آرزومندم.

                      دکتر علیرضا حاجیونی

                مدیر کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 6952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد