امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک حوزه علمیه و سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی

تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه کشور و سازمان بهزیستی کشور درخصوص تعامل و همکاری مشترک به منظور برنامه‌ریزی علمی و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی برای رشد و تقویت باورها و گرایش‌های دینی، معنوی و فرهنگی جامعه هدف با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، این تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه کشور و سازمان بهزیستی کشور در حاشیه دیدار دکتر «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با آیت‌الله «اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، به امضای طرفین رسید.

آیت‌الله اعرافی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه با بیان این‌که حوزه‌های علمیه در برنامه‌های جدید خود به دنبال پاسخ دادن به نیازهای جامعه است، اظهار کرد: در قالب ۴۰ برنامه مشخص آماده همکاری با سازمان و نهادهای مرتبط هستیم و بحمدالله در برخی از زمینه‌ها قراردادهای نیز منعقد شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این‌که آماده همکاری با بهزیستی در ارائه خدمات مختلف هستیم، افزود: انشاء الله با پیگیری‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه این تفاهم‌نامه در قالب برنامه ۵ ساله اجرایی شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز با اشاره به آمادگی این سازمان برای تعامل و همکاری با حوزه‌های علمیه در پایان یادآور شد: در این تفاهم‌نامه روی محورهای معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی تأکید ویژه‌ای دارید.

کد خبر 6943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد