شهریار | همایش سه‌ساله‌های حسینی در مرقد امام(ره)

همایش سه‌ساله‌های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور کودکان مهدهای شهرستان شهریار، در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهریار، همایش سه‌ساله‌های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور کودکان مهدهای شهرستان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

احسان سبزگلین درحاشیه این خبر اشاره کرد: زنان و بانوان، دختران سه‌ساله خود را هر ساله به یاد غربت و مظلومیت حضرت رقیه(س) در سالروز شهادت این بانو به بقاع متبرکه می برند  و دختران خود را نذر راه امام حسین (ع) می کنند و با امام شهید خود عهد می‌بندند که فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنند.


سبزگلین درادامه افزود: امروز نیز همچون سال‌های گذشته به همت و هماهنگی حوزه اجتماعی بهزیستی شهریار کودکان مهدها در همایش سه‌ساله‌های حسینی و سوگواری برای امام حسین علیه‌السلام که بالاترین ارزش است شرکت کردند چنانکه همین عزاداری و سوگواری زمینه تحقق شعائر دینی و امر به‌ معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی فراهم خواهد کرد.

گفتنیست: کودکان مهدهای شهریار  همراه با نوحه سرائی مداحان اهل‌بیت در مظلومیت امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت اشک ماتم ریختند و با زنجیر زنی و سینه‌ زنی در سوگواری سه‌ساله امام حسین(ع) شرکت کردند.

کد خبر 6901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد