تهران | شورای مشارکتهای شهر تهران در فرمانداری برگزار شد

شورای مشارکتهای شهر تهران با عنوان ارتقاء مشارکتهای مردمی در راستای مسئولیت اجتماعی در فرمانداری برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان تهران، این جلسه با توجه به مفاد اصلاحیه قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور مبنی برتشکیل شورای مشارکتهای مردمی، در سال 98 شورای مشارکتهای شهرتهران به ریاست معاون استاندار، فرماندار و به دبیری محمد رضایی اصل سرپرست بهزیستی شهرستان به همراه سایر مدیران و روسای دستگاههای دولتی  در محل فرمانداری برگزار شد.


عیسی فرهادی  فرماندار تهران با اشاره به شرایط خاص این شهر آسیبهای اجتماعی را برشمرد  و ورود جدی کلیه دستگاهها و نهادها به صورت ویژه در جهت تحقق اهداف و سیاستهای تعیین شده در شورا را خواستار شد.

وی با اشاره اینکه سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به تامین منابع مالی جهت ارائه خدمت به جامعه هدف خود نیست،  خواهان همکاری تمامی  دستگاههای شهرستان و خیرین در قالب مسئولیت اجتماعی  با اداره بهزیستی شهر تهران خواستار شد.


رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرتهران و دبیر شورای مردمی، ضمن ارائه آمار و اطلاعات جامعه هدف درخصوص اهمیت توجه فراگیر و عمیق به موضوع مشارکتهای مردمی در رفع معضلات و نیازهای جامعه، و نیاز به حضور پررنگ خیرین در برنامه ها، نگاه تخصصی به مقوله مشارکتها، تغییر و تحول در جلب و جذب مشارکتها با تأکید بر مسئولیت اجتماعی و نیاز به پای کار آمدن سایر ارگانها و موسسات خیریه و ... مطالب مبسوطی را ارائه کرد.


در پایان جلسه مقرر شد تمام دستگاههای دولتی اقداماتی را که در راستای مشارکتهای مردمی و کمک رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی می توانند انجام دهند را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند و مدیریت بهزیستی شهرستان تهران موظف شد بنابر شرایط و صلاحدید، نسبت به هزینه کرد مشارکتهای مردمی با توجه به نیت خاص و عام بودن آن اقدام کند و مسئولیت حسن اجرای موارد فوق بر عهده مدیر بهزیستی شهرستان خواهد بود.

کد خبر 6889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد