کار در بهزیستی خدمتی جهادی است/حمایت نمایندگان از فعالیت های بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به آمار بالای مددجویان تحت پوشش، گفت: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند توجه مسئولان، نمایندگان و همچنین کمک خیرین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،دیدار دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این دیدار که در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، مهندس صفری بر حمایت نمایندگان مجلس از فعالیت ها و خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان تحت پوشش به منظور رفع مشکلات و ایجاد رفاه برای این قشر محروم جامعه تاکید کرد.

وی افزود: کار در بهزیستی خدمتی جهادی است، چراکه افراد خدمت گیرنده از سازمان بهزیستی دارای مشکلاتی زیادی هستند که برطرف کردن آن صبر و شکیبایی پرسنل را می طلبد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به آمار بالای مددجویان تحت پوشش، گفت: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند توجه مسئولان، نمایندگان و همچنین کمک خیرین است.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار با نمایندگان مردم در مجلس را فرصتی ارزشمند شمرد و گفت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی  می‌تواند برای حل مشکلات مددجویان بسیار سازند باشد

کد خبر 6874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد