ستاد گمشدگان بهزیستی ایلام در مرز مهران مستقر شد

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از استقرار ستاد گمشدگان این سازمان در مرز مهران به منظور خدمات رسانی به زائران حسینی خبر داد.

زهرا همتی با اعلام این خبر گفت: ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران در زمینه ساماندهی و خدمات‌رسانی به زائران گمشده در ایام اربعین امسال فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: در این ستاد تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر و افراد گمشده در هر سنی تا زمان سپردن به خانواده هایشان توسط مددکاران و نیروهای این سازمان خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: بهزیستی به‌عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات لازم خدمات‌دهی به زائران حسینی را انجام خواهد داد.

مدیر کل بهزیستی ایلام همچنین از استقرار تیم توانبخشی این اداره کل در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و گفت: از طریق این تیم خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، توزیع وسایل توانبخشی و غیره در مرز فراهم می شود.

وی بیان کرد: همچنین اربعین امسال برای نخستین بار غرفه دستاوردهای مددجویان از قبیل صنایع دستی و غیره در نمایشگاه اربعین در شهر مهران برپا خواهد شد.

به گفته همتی، این اداره کل همچنین در این ایام آماده ارایه خدمات اسکان به کارکنان و جامعه هدف در حد توان و امکانات مورد نیاز خواهد بود.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، در طول ایام اربعین سال گذشته در مجموع این اداره کل علاوه بر ارایه خدمات توانبخشی به زائران معلول و سالمند،  ۲۸۳ زائر گمشده را ساماندهی کرده است.

پایان/

کد خبر 6811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد