بازدید معاون وزیر دادگستری از شیرخوارگاه معتضدی و مرکز حمایتی-آموزشی کودک و خانواده مهر کرمانشاه

دکتر عباسی معاون  وزیر دادگستری به همراه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان و دکتر کوهی معاون اجتماعی بهزیستی استان و تعدادی از مسئولین استانی از شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه و مرکز حمایتی-آموزشی کودک و خانواده مهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر عباسی معاون  وزیر دادگستری به همراه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان و دکتر کوهی معاون اجتماعی بهزیستی استان و تعدادی از مسئولین استانی از شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور دکتر عباسی و هیئت همراه، فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان در راستای حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را تشریح کرده و پیشنهاداتی در خصوص رفع موانع ،مشکلات و محدودیتهای قانونی موجود ارائه نمودند.

در پایان این بازدید نیز دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری از زحمات و تلاش های مدیرکل بهزیستی استان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه همچنین دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری و دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک از مرکز حمایتی-آموزشی کودک و خانواده مهر(تحت نظارت بهزیستی کرمانشاه) بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضایی استان، رستمی مدیرکل امور بانوان استانداری، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان، دکتر کوهی معاون اجتماعی بهزیستی استان و تعدادی دیگر از مسئولین استانی نیزحضور داشتند ، وضعیت عملکرد و فعالیتهای بهزیستی استان کرمانشاه در راستای ارائه خدمات تخصصی به کودکان و نوجوانان و افراد در معرض آسیب مورد ارزیابی قرار گرفت.


 

کد خبر 6793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد