اماکن ورزشی استان تهران برای عدم رعایت مناسب‌سازی اخطار گرفتند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: به اماکن و فضاهای ورزشی خصوصی اخطار داده می‌شود که در مهلت تعیین شده نسبت به مناسب‌سازی اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد تقی‌زاده در جلسه مناسب‌سازی معابر با اشاره به لزوم رعایت ضوابط مناسب‌سازی اظهار داشت: در راستای الزام و اجباری کردن دوره‌های آموزشی برای مهندسانی که می‌خواهند ارتقا پایه بگیرند مکاتبات لازم انجام شده تا توسط سازمان نظام مهندسی استان اجرایی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیّت مناسب سازی مدارس و فضاهای آموزشی در جلسه آینده وضعیت مدارس و فضاهای آموزشی به لحاظ مناسب‌سازی احصا و میزان اعتبارات موردنیاز برآورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران همچنین افزود: از ظرفیت ستاد بازآفرینی برای مناسب‌سازی مدارس استثنایی استفاده شود همچنین دانشگاه آزاد نیز باید نسبت به برنامه مناسب‌سازی و رعایت ضوابط آن اقدامات لازم را انجام دهد.

تقی‌زاده در مورد مناسب‌سازی اماکن ورزشی عنوان کرد: تا یک ماه آینده لیست اماکن ورزشی که نیاز به مناسب‌سازی دارند مشخص و برنامه اجرایی برای بخش خصوصی نیز ارائه شود.

وی در پایان با اشاره به الزام اماکن آموزشی جهت رعایت مناسب‌سازی خاطرنشان کرد: می‌توان در قالب کمیته مشترک در استانداری موضوع را بررسی کنیم و به اماکن و فضاهای ورزشی خصوصی اخطار داده شود و مهلت تعیین شود که نسبت به مناسب‌سازی اقدام کند.

کد خبر 6760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد