برگزاری جشن سالمندان در شهرستان فردیس

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تکریم مقام سالمندان گرامی گفت : از شاخص های اصلی ما برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی بخصوص به این قشر ، دسترسی آسان سالمندان به کلیه اماکن و سطح شهرمان می باشد که اکنون سالمندان عزیز ما با مشکلات فراوانی دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز و به مناسبت روز جهانی سالمند ، جشنی در مرکز سالمندان مهستان از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان فردیس با حضور سالمندان مقیم این مرکز و کودکان مهد کودک مهرگان این شهرستان و بهزیستی فردیس و نماینده امام جمعه و تعدادی دیگر از ادارت شهرستان از جمله فرمانداری؛ آتش نشانی؛ نیروی انتظامی؛ شبکه بهداشت برگزار شد.

در این گردهمایی « احمد محمدزاده » رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تکریم مقام سالمندان گرامی گفت : از شاخص های اصلی ما برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی بخصوص به این قشر ، دسترسی آسان سالمندان به کلیه اماکن و سطح شهرمان می باشد که اکنون سالمندان عزیز ما با مشکلات فراوانی دارند و همچنین گفت : تأکید ما بر رساندن خدمات در منزل به سالمندان عزیز است.

در پایان «یعقوبی » رئیس شورای شهر فردیس نیز با بیان احادیث و آیات قرآن در مورد جایگاه بلند والدین به تکریم پدران و مادران اشاره و از سالمندان حاضر در جمع درخواست دعای خیر  داشت .

این جشن با مشاعره و تعریف خاطره همراه با پذیرایی و اهداء گل و هدیه به این عزیزان پایان یافت.

کد خبر 6730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد