گلپایگان| همایش بزرگداشت روز جهانی سالمند در شهرستان گلپایگان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، همایش بزرگداشت روز جهانی سالمند با حضور مسئولین شهرستانی، سالمندان آسایشگاه سالمندان امام سجاد علیه السلام و دانش آموزان دبستان معلم در سالن اجتماعات مرکز جامع نگهداری معلولین و سالمندان امام سجاد(ع) برگزار گردید.

حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان در این همایش ضمن تبریک این روز به جامعه سالمندان اظهار کرد: ارائه خدمات به سالمندان در شهرستان روبه گسترش است و چند سالی است که در بحث سالمندی در جامعه نگاه و توجه ویژه ای شده است.

وی افزود: متاسفانه کسی که در چرخه سالمندی قرار می گیرد به جای اینکه از تجربیات آن استفاده شود، از چرخه کار به طور کامل حذف می شود. لذا باید جهت استفاده از تجربیات سالمندان و بازنشستگان بنیاد فرزانگان در شهرستان شکل بگیرد.

دبیر شورای سالمندان در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین مشاوران افرادی هستند که چون سالمندان تجربه کاری دارند و عمری را در جهت تلاش برای جامعه سپری کردند.

رئیس اداره بهزیستی گلپایگان همچنین با تشکر از حاج محمد رضا رئوفی، مؤسس و مدیر عامل مرکز و کارکنان مرکز جامع نگهداری معلولین و سالمندان امام سجاد علیه السلام جهت خدمت شبانه روزی و مخلصانه به سالمندان حاضر در این آسایشگاه و توسعه فضا و خدمات آن، گفت: خوشحالیم که این مرکز یکی از بهترین مراکز در سطح استان می باشد.

در این مراسم برنامه های دیگری از جمله سرود خوانی توسط کودکان مهد کودک و تقدیر از کارکنان مرکز نگهداری سالمندان امام سجاد علیه السلام اجرا گردید و در پایان شرکت کنندگان در مراسم با سالمندان این مرکز دیدار کردند.

گفتنی است شهرستان گلپایگان با 90 هزار نفر جمعیت بیش از 12 هزارنفر جمعیت بالای 60 سال دارد.

 

 

کد خبر 6703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد