توسعه مراکز روزانه سالمندی اولویت بهزیستی است

توسعه مراکز روزانه سالمندی اولویت بهزیستی است و در حال حاضر کلیه مراکز ارائه خدمات به سالمندان در مهریز توسط بخش غیر دولتی و با مشارکت خیرین ایجاد شده اند.

رئیس بهزیستی شهرستان مهریز با بیان این مطلب در دیدارفرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با سالمندان مرکز روزانه سالمندی بی بی کوچکبه مناسبت هفته  سالمندان گفت: خیرین  بازوهای توانمند و اجرائی بهزیستی هستند و  مشارکت و تعامل خوبی با این سازمان دارند.

علیرضا علیزاده با بیان اینکه آهنگ رشد جمعیت سالمندی در کشور رشد سریعتری از قبل دارد اظهار داشت: شهرستان مهریز نیز جز شهرستان هایی است که در صد جمعیت سالمندی  آن بالاست.

فرمانده نیروی انتظامی  مهریز نیز در این دیدار بیان داشت: در فرهنگ کشور ما پیری  به عنوان کلمه ایی است که با خود تجربه و برکت را به همراه دارد.

سرهنگ منصوری خدمت به سالمندان را وظیفه همه جامعه عنوان کرد و گفت:  ایجاد چنین مراکزی نیز نیاز جامعه است و از خیرین شهرستان  به جهت حضور در این عرصه تقدیر و تشکر می نمایم.

وی توجه به نیازهای روحی وروانی سالمندان را با توجه به شرایط آنها را اویت دانست و گفت:  راه اندازی مراکز روزانه سالمندی تواسنته بخشی از این نیازها را رفع کند.

کد خبر 6673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد