برای نخستین بار در کشور
رونمایی از تن پوش ویژه کودکان فلج مغزی در تبریز

برای نخستین بار در کشور از تن پوش ویژه کودکان فلج مغزی در یکی از مراکز اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی رونمایی شدبه گزارش روابط عمومی . تن پوش ویژه کودکان فلج مغزی توسط دکتر علیرضا لو ،مدیر و مسئول فنی مرکز آموزشی و توانبخشی آویژه تبریز با هدف استفاده از آخرین متدهای دنیا جهت توانبخشی کودکان فلج مغزی با حضور آقای ارشد زاده ،مدیر کل بهزیستی استان برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

برای نخستین بار در کشور از تن پوش ویژه کودکان فلج مغزی در یکی از مراکز اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی رونمایی شدبه گزارش روابط عمومی .
تن پوش ویژه کودکان فلج مغزی توسط دکتر علیرضا لو ،مدیر و مسئول فنی مرکز آموزشی و توانبخشی آویژه تبریز با هدف استفاده از آخرین متدهای دنیا جهت توانبخشی کودکان فلج مغزی با حضور آقای ارشد زاده ،مدیر کل بهزیستی استان برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.
با رونمایی از این لباس، ایران به عنوان پنجمین کشور دنیا موفق به تولید دانش فنی و محصول این لباس ها با یک دهم قیمت خارجی گشته است و این امر در شرایط صورت گرفته است که به دلیل تحریم ،معلولین فلج مغزی ما از این امکانات توانبخشی محروم بودند.
مدیر کل بهزیستی استان در مراسم رونمایی از این تن پوش با اشاره به تولد سالانه 1300 کودک در استان ابراز داشت:20درصد از این کودکان دارای مشکلات جسمی –حرکتی به اختلالات مغزی هستند و برنامه های توانبخشی در کنار اقدامات پزشکی دارای بیشترین تاثیر برای کودکان می باشد و بهزیستی استان نیز در راستای توسعه این بخش تسهیلات بانکی را برای تولید انبوه این محصول در اختیار این مرکز خواهد گذاشت.

کد خبر 664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد