دیدار جانشین مدیرکل بهزیستی گلستان با مدیران  انجمن های معلولین

در راستای تبیین فرآیندهای مربوط به اشتغال گروههای هدف بهزیستی در مراسمی صبح و امروز چهارشنبه دهم مهرماه ،میرفندرسکی _جانشین مدیرکل بهزیستی گلستان با مدیران عامل انجمن معلولین توانمند همت و موسسه خودباوران کوثر دراین اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

چهارشنبه مورخ نهم مهرماه۱۳۹۸، طی جلسه ای با حضور میرفندرسکی جانشین مدیرکل و مهندس رضا پور و مقسم، مدیران عامل موسسات همت و خودباوران کوثر، موضوعات مرتبط با اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بهزیستی گلستان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. 
به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، در این جلسه میرفندرسکی جانشین مدیرکل با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از گروههای هدف این دستگاه قابلیت بازتوانی را دارند گفت: علیرغم این امتیاز، متاسفانه گاها ملاحظه سده رغبت لازم برای استقلال و خودکفایی در گروههای هدف وجود ندارد که این مساله بیش از هر چیز، ضرورت آموزش های مرتبط با مهارتهای اساسی زندگی اجتماعی را نشان می دهد تا از این طریق بتوانیم عزت نفس و خودپنداره گروههای تحت حمایت را در جهت خودباوری ارتقاء دهیم. 
در ادامه هر یک از مدعوین جلسه به تبیین ظرفیت های موجود در بستر موسسات تحت مدیریت خود پرداخته و مقرر شد در جلسه آتی، نحوه تعامل و همکاری موثر با بهزیستی مورد بررسی قرار گیرد

کد خبر 6508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد