۱۸ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی در بروجرد فعالیت می کند

رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: هم اکنون ۱۸ مهد کودک در بروجرد تحت نظارت اداره بهزیستی این شهرستان فعالیت می کند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع حدود یک هزار و ۳۰۰ کودک از ۶ ماه تا ۶ سال تحت پوشش این ۱۸ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی بروجرد قرار دارند.

کرم رضا پیردایه افزود: هم اکنون ۱۰ مهد کودک شهری و هشت روستا مهد در شهرستان بروجرد فعال هستند و برای سال جاری نیز تعداد پنج مهد کودک شامل سه مهد کودک روستایی و یک مهد کودک شهری و همچنین یک مهدکودک در بخش اشترینان در دست ساخت هستند.

وی یادآور شد: متقاضیان راه اندازی مهد کودک با مراجعه به بهزیستی و طی کردن مراحل اداری و قانونی و گذراندن دوره های کوتاه مدت ویژه مدیران و مربیان می توانند مجوز مهد کودک بگیرند.
رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: پذیرش برای صدور مجوز مهد کودک در بروجرد نامحدود است و کسانی که فارغ التحصیل رشته های علوم اجتماعی و روانشناسی و علوم تربیتی هستند می تواند متقاضی برای گرفتن مجوز مهد کودک باشند.

پیردایه بیان کرد: تمامی مهدکودک های شهری در بروجرد، مجهز به دوربین مداربسته هستند اما در مورد مهدهای روستایی سخت گیری های کمتری اعمال می شود.

وی اضافه کرد: تمامی مربیان مهد کودک ها دارای مدرک تحصیلی مرتبط با کودک اعم از کودک یاری، روانشناسی و علوم تربیتی در سطح کاردانی، کارشناسی و بعضی کارشناسی ارشد هستند که تحت آموزش های لازم قرار می گیرند.

کد خبر 6478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد