تشکیل کمیسیون سه جانبه برای ایجاد اشتغال ناشنوایان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیون مشترک سه جانبه متشکل از سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت رفاه، بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال ناشنوایان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه روز ناشنوایان فرصتی برای افزایش آگاهی مردم در خصوص مشکلات و حقوق این قشر جامعه است، گفت: نحوه ارائه خدمت به این قشر باید هماهنگ، منسجم و هدفمند باشد.

او اظهار کرد: دوشنبه آخر ماه سپتامبر هر سال به عنوان روز جهانی ناشنوایان تعیین شده است که فرصتی مناسب برای تمرکز بر حقوق ناشنوایان، فهم بهتر مشکلات آنها و تلاش بیشتر برای راهگشایی این مشکلات است. ما باید هم شنونده خوبی برای مشکلات ناشنوایان، هم صدای رسایی برای انتقال مشکلات آنان به جامعه و مسئولان باشیم.

شریعتمداری گفت: روز جهانی ناشنوایان روزی برای یادآوری توانایی‌های این افراد  است و باید جنبش  اجتماعی برای حمایت از حقوق ناشنوایان شکل گیرد . سازمان بهزیستی باید به عنوان محور در کنار وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های حمایتی و صدا و سیما، برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات این قشر جامعه تلاش کنند.

وزیر کار تصریح کرد: کمیسیون مشترک سه جانبه متشکل از سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت رفاه، بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال ناشنوایان را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 6454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد