چهارمحال و بختیاری| 2 هزار و640 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص داده شد

معاون امور مشارکت های مردمی ،موسسات عیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص 2 هزار و 640 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال جامعه بهزیستی کشور اختصاص داده شد.

دوالفقار یزدانهمر روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغال ، تسهبلات قرص الحسنه بلند مدت به جامعه هدف پرداخت می شود.

وی از پرداخت 91میلیارد ریال در قالب سهم 24درصدی کارفرما و تثبیت اشتغال به کارفرمایی های که از جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند در طول سال خبر داد.

وی به حضور و مشارکت خیران اقتصادی،و کارافرینان خیر در افزایش مشارکت براش اشتغال جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت:در استان چهارمحال وبختیاری 5 هزار و 366 نفر تحت پوشش پشت نوبت اشتغال هستند که رفع این مشکل همت جهادی می طلبد.

یزدانهمر در ادامه با اشاره به مشکل مسکن و اشتغال به عنوان مهمتزین دغدغه جامعه هدف افزود:هم اکنون 113هزار خانوار پشت نوبت تسهیلات مسکن هستند.

وی گفت:هم اکنون ساخت 50 هزار و 400 واحد مسکونی در دست اجراست که از این تعداد 6 هزار و 641 واحد در بحث مسکن دو معلولیت هستند. در بحث مسکن خانوارهای دارای 2 معلول 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

به گفته وی در حوزه ساخت مسکن برای سیل زدگان و مسکن دو معلولان با قرارگاه محرومیت زدایی 5 هزار و 252 مسکن را در دست اجرا داریم.

وی از احداث6 هزار مسکن با بسیج سازندگی و 3 هزار مسکن نیز برای سیل زدگان نیز در دست اجراست.

وی از احداث 6 هزار واحد مسکن برای نیازمندان و جامعه هدف با تمام نامه با قرار گاه سازندگی خبر داد.

وی در ادامه به نهادینه کردن بحث خیران و نهادهای عمومی برای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کرد و گفت :رویکرد مدیریت در بهزیستی مدیریت مشارکت مبتنی بر مردم است.

وی به بحث اعتماد سازی و مردمی سازی فعالیت هااز برنامه ها و اهداف سازمان بهزیستی تاکید کرد امروز به دلیل مشکلات اقتصاد اسلامی نتوانستیم به مردمی کردن اقتصاد توجه کنیم.

کد خبر 644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد