گیلان| دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور با استاندار گیلان

در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با حوزه وظایف بهزیستی بویژه مبحث لزوم مناسب سازی معابر و محیط های شهری برای معلولین بحث و گفتگو شد.

استاندار گیلان بر ضرورت سعه صدر در پرسنل بهزیستی تاکید و تصریح کرد: رفتار توام با صبر و شکیبایی در مقابل هرگونه واکنش باعث دلگرمی مراجعان این نهاد حمایتی می‌شود.

مصطفی سالاری به فضای مطلوب و دلنشین موجود در مراکز شبانه روزی یا شبه خانواده نگهداری از فرزندان اشاره و خاطرنشان کرد: ابراز عواطف کارکنان این مراکز ایجاد امید به آینده در این عزیزان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در سنجش افکار عمومی نگاه ها معطوف به اقدامات و پروژه های عمرانی است، گفت: این نگرش باعث شده تا توجه به مسائل اجتماعی و اثرگذاری آن تحت الشعاع قرار بگیرد و انگیزه برای مشارکت در این حوزه ها کاهش پیدا کند.

استاندار گیلان با قدردانی از دغدغه‌های موجود در توسعه خدمات متنوع به مخاطبان سازمان بهزیستی افزود: امیدوارم شاهد بهبود وضعیت و کیفیت ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور اتصال میان سازمان‌های مردم نهاد و خیران را گام موثری برای بهبود مشارکت آنان عنوان کرد و گفت: ایجاد سامانه شفافیت در قراردادها، توسعه و اجرای دولت الکترونیک در خصوص مستمری بگیران باعث حفظ شان و منزلت آنان می‌شود.

وحید قبادی دانا الکترونیکی کردن پرداخت یارانه به مراکز شبانه ‌روزی نگهداری از فرزندان را گام موثر دیگری برای بهبود خدمات رسانی دانست و افزود: تمام تلاش ما براین است تا علیرغم محدودیت در اعتبارات و امکانات، میزان خدمات و رضایتمندی در جامعه آسیب پذیر را افزایش دهیم.

وی به انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تعداد معلولان اشاره و خاطرنشان کرد: معلولان باید به صورت مستقل از منزلت اجتماعی و حقوق شهروندی برخوردار باشند و مناسب سازی محیط، معابر، ادارات و منازل یکی از گام ها در این مسیر است.

کد خبر 639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد