دیدار مدیرکل بهزیستی استان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل

اداره کل اوقاف و امور خیریه با توجه به امکانات و ظرفیتهایی که دارددر زمینه تامین زمین برای سرمایه گذاری و ایجاد مرکز توسط مراکز غیر دولتی ، کمک به تامین جهیزیه ، معیشت ، هزینه درمان ، دارو، اعزام افراد تحت پوشش به عتبات و عالیات می تواند به بهزیستی استان جهت ارتقاء خدمات کمک نماید .

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان پیرامون تعامل و همکاری متقابل در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات اوقاف برای کمک به خانواده بزرگ بهزیستی با مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تفاهم نامه منعقده ما بین ادارات کل و ضرورت اجرایی نمودن آن تاکید کرد.

ایشان ادامه داد : اداره کل اوقاف و امور خیریه با توجه به امکانات و ظرفیتهایی که دارددر زمینه تامین زمین برای سرمایه گذاری و ایجاد مرکز توسط مراکز غیر دولتی ، کمک به تامین جهیزیه ، معیشت ، هزینه درمان ، دارو، اعزام افراد تحت پوشش به عتبات و عالیات و....می تواند به بهزیستی استان جهت ارتقاء خدمات کمک نماید .

وی اظهارداشت : با توجه به اینکه هدف اداره اوقاف عمل به نیت واقفین و هزینه کرد درآمد حاصل از املاک وقفی در راستای نیت واقفین است و با توجه به پتانسیل نیروی انسانی متخصص و تحت پوشش قرار دادن افرادمعلول ، زنان سرپرست خانوار ، کودکان بی سرپرست و...می تواند جامعه هدف اوقاف برای این امرباشد .

سپس دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تنوع خدمات سازمان ، گسترش مراکز و موسسات غیردولتی و تنوع نیازمندیهای افراد تحت پوشش درخواست حمایت اوقاف از مجموعه بهزیستی را کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت : با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی و نیاز خانواده های تحت پوشش در زمینه های درمان ، مسکن ، هزینه ازدواج و جهیزیه و...واینکه این عزیزان می تواند مشمول نیت واقفین در زمینه هزینه کرد و درآمد حاصل از موقوفه با شد لذا اداره اوقاف در این زمینه مساعدت لازم را بعمل آورند .

دکتر ستاری افزود : با توجه به تنوع نیازمندیهای سازمان و برای بهره مندی از پتانسیل اوقاف لیست نیازمندی تهیه و به اوقاف ارسال شود و این هماهنگی ها در فرجه زمانی تشکیل و پیگیری گردد.

کد خبر 6376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد