بهزیستی آذربایجان شرقی ،پیشگام تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در جلسه توجیهی روسا و کارشناسان مسکن بهزیستی و بسیج سازندگی استان پیشگام بودن اداره کل بهزیستی استان در زمینه انعقاد و عملیاتی نمودن تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویی با بسیج سازندگی را یادآور شد.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی  در جلسه توجیهی روسا و کارشناسان مسکن بهزیستی و بسیج سازندگی استان پیشگام بودن اداره کل بهزیستی استان در زمینه انعقاد و عملیاتی نمودن تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویی با بسیج سازندگی را یادآور شد.
محسن ارشد زاده در این جلسه که با حضور سرهنگ اسکندری ،رئیس بسیج سازندگی استان برگزار شد؛با اشاره به تخصیص 10 درصد از پروژه های تفاهم نامه منعقده کشوری به مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی افزود:تفاهم نامه  منعقده استان آذربایجان شرقی ،به عنوان الگوی موفق از سوی بهزیستی کشور به کلیه استانها ارسال شده است که بر اساس آن 500 واحد مسکن برای معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی احداث خواهد شد. 
وی با اشاره به تعامل خوب فی مابین این دو ارگان خاطر نشان کرد:افرادی که در چارچوب این تفاهم نامه برای ساخت مسکن آنان اقدام شده است ؛معلولان و مددجویان دردمند و آسیب پذیر می باشند و در راستای عملیاتی نمودن این تفاهم باید از ظرفیت و توانمندی بهزیستی و جهاد سازندگی استفاده ی لازم برده شود. 
تایید و تثبیت سهمیه شهرستان ،تعامل و نشست روسای ادارات بهزیستی شهرستانها با فرمانداران و بخشداران در خصوص جلب همراهی و همکاری ،برگزاری جلسه مشترک فی مابین همکاران بهزیستی ،بسیج سازندگی و بنیاد مسکن ،جلب کمکهای خیرین از نکاتی بود که مدیر کل بهزیستی استان برآن تاکید نمود.

کد خبر 631

خدمات الکترونیک پرکاربرد