شهریار| فرماندار از مرکز نگهداری  سالمندان شهریار بازدید کرد

مسئولین شهرستان شهریار به مناسبت بزرگداشت روز سالمند از مرکز نگهداری سالمندان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهریار مهندس طاهری فرماندار شهریار، یوسفی رییس اداره اجتماعی فرمانداری، احسان سبزگلین رییس اداره بهزیستی،پورعوض معاون توانبخشی و کارشناس مراکز دولتی این اداره به مناسبت هفته گرامیداشت مقام و منزل سالمند با اهداء شاخه گل ازسالمندان مرکز شریف درشهرستان بازدیدکردند.
احسان سبزگلین رئیس اداره بهزیستی شهریار در حاشیه این بازدید افزود: برنامه بزرگداشت مقام سالمندان که هر ساله در مهر ماه برگزار می شود، فرصتی است جهت بسترسازی احترام وارزش گذاری به جایگاه رفیع و توجه به سلامتی سالمندان که در روایات دین مبین اسلام هم سفارش شده است.
وی گفت: این برنامه ها فرصت مناسبی جهت اشاعه فرهنگ تکریم و احترام به سالمندان و تحکیم ارتباط بین نسلی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات ناشی از تغییرات پیری را کنترل و یا به تعویق انداخته و سلامتی سالمندان را حفظ نماید.

سبز گلین ادامه داد: با توجه به افزایش رشد جمعیت سالمندی، تأکید بر حفظ موقعیت، جایگاه و نیز شأن و حرمت سالمند در خانواده و جامعه همچنین  تأمین نیازهای اساسی آنها ضرورت توجه وافر به این قشرعظیم را می طلبد.

وی گفت:  وجود افراد سالمند در جامعه غنیمت است و ارتباط  سالمندان با نسل جوان، امری ضروری است. چنانکه به فرموده پیامبراکرم (ص): وجود پیران سال خورده بین شما باعث افزایش رحمت و لطف پروردگار و گسترش نعمت‌های‌ الهی بر شماست.  

کد خبر 6283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد