تهران| ۱۴۰ هزار پرونده مددجویی در استان تهران فعال است

معاون توانبخشی بهزیستی تهران گفت: با وجود تعداد مددجویان بهزیستی این استان نیاز به مددکاران متخصص و تحصیلکرده را دارد تا خدمات مناسبی به جامعه هدف ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پرستو منصوری اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ مددکار در بخش دولتی و غیر دولتی به مددجویان بهزیستی خدمات ارائه می کنند.

وی ادامه داد: برخی از این مددکاران دارای تجربه کاری هستند ولی تحصیل کرده در رشته مددکاری نیستند که این امر نیازمند بازنگری است.

معاون توانبخشی بهزیستی تهران با اشاره به ارائه آموزش ها برای مددکاران بیان اشت: از سال گذشته آموزش ها را پیگیری می کنیم و برنامه ریزی هایی برای فراگیری مهارت ها و آموزش های سرپرستاران مددکاری در مراکز نگهداری و شبانه روزی بهزیستی انجام داده ایم.

منصوری افزود: هم اکنون نیز ۴۰ تن از سرپرستاران مددکاری در حال آموزش هستند تا پس از توانمندسازی آموزش ها را به مددکاران که در زیرمجموعه آنان هستند ارائه دهند.

وی تاکید کرد: بهزیستی در جهت ارائه آموزش ها و خدمات رسانی مناسب به مددجویان تلاش می کند تا خللی در این زمینه ایجاد نشود.

معاون توانبخشی بهزیستی تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۱۴۰ هزار پرونده مددجوی در استان تهران فعال است که از خدمات توانبخشی بهره مند می شوند.

کد خبر 622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد