تاکید بر تشکیل کمیسیون سه‌جانبه برای ایجاد اشتغال ناشنوایان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه روز ناشنوایان فرصتی برای افزایش آگاهی مردم در خصوص مشکلات و حقوق این قشر جامعه است، گفت: نحوه ارائه خدمت به این قشر باید هماهنگ، منسجم و هدفمند باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از مهر، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: دوشنبه آخر ماه سپتامبر هر سال به عنوان روز جهانی ناشنوایان تعیین شده است که فرصتی مناسب برای تمرکز بر حقوق ناشنوایان، فهم بهتر مشکلات آنها و تلاش بیشتر برای راهگشایی این مشکلات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: ما باید هم شنونده خوبی برای مشکلات ناشنوایان، هم صدای رسایی برای انتقال مشکلات آنان به جامعه و مسئولان باشیم.

وی، ادامه داد: بهزیستی باید به عنوان محور در کنار وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های حمایتی و صدا و سیما، برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات این قشر جامعه تلاش کنند.

شریعتمداری در پایان یادآور شد: کمیسیون مشترک سه جانبه متشکل از بهزیستی، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت رفاه، بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال ناشنوایان را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 6067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد