ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در مناطق سیل زده

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از ساخت و تعمیر 400 واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان بهزیستی در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل به نقل از خوزستان؛ غلامرضا صدیق راد در آیین کلنگ زنی ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در مناطق سیل زده استان که با حضور "سردار شاهوار پور"فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و نماینده بنیاد مسکن کشور در منزل یکی از معلولان تحت پوشش بهزیستی در "روستای حموله " برپا شده بود، از ساخت و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان و معلولان بهزیستی در مناطق سیل زده خبر داد.

وی افزود:ین واحدها  بر اساس تفاهم نامه فی ما بین سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج)  و با مشارکت بنیاد مسکن ساخته و تعمیر می شوند .

صدیق راد با اشاره به اینکه این ۴۰۰ واحد در مرحله اول و در مراحل بعد مابقی منازل مددجویان ساخت و تعمیر خواهد شد افزود: در مرحله اول ۱۰۰واحد ساخته و  ۳۰۰واحدمسکونی تعمیر می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :برای ساخت هر واحد؛ مبلغ ۴۰۰میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و ۱۰۰ میلیون ریال نیز  کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن پرداخت می شود.
همچنین برای تعمیرات نیز مبلغ 
۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت وبنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون ریال وام کم بهره، توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.  

کد خبر 606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =