دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیرکل بهزیستی استان سمنان

در حوزه مهدهای کودک نیاز است بیش از پیش به ارتقای سطح علمی و کیفی مربیان توجه گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نبی الله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با علیرضا ایزدپور مدیرکل، حسین نوحی معاون پشتیبانی و ساره امیرجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان دیدار داشتند.

در این دیدار خدابخشی را دکتر صادقی مشاور مدیرکل ، خانمها معدنی و جهان معاون فرهنگی و اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ایشان را همراهی می کردند  

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن ۱۳۳ مهد کودک و جامعه آماری شش هزار نفری کودکان و با بیش از ۴۰۰ نفر مربی در حال ارائه خدمات به جامعه می باشد.

ایشان در ادامه : در حوزه مهدهای کودک نیاز است بیش از پیش به ارتقای سطح علمی و کیفی مربیان توجه گردد که دارا بودن مربیان با سطح کیفی بالا نتیجه آن دارا بودن آینده موفق و روشن است چرا که آینده برای کسانی است که از امروز به فکر کودکان خود باشند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : روز جهانی کودک فرصت مناسبی است برای ارج نهادن به زحمات و تلاش مربیان و افرادی که در امر کودک در حال ارائه خدمات می باشند و اداره کل بهزیستی استان سمنان آمادگی خود را جهت برگزاری برنامه و مراسمات مشترکی در روز جهانی کودک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اعلام می دارد .

خدا بخشی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان : اداره کل بهزیستی استان با جامعه آماری بالا خود در حوزه کودک دارای نقشی مهم و موثر در آینده کشور است که با تحقیقات و مشاهدات فعالیت های این اداره کل در استان مشخص می شود در این امر موفق و سربلند بوده است .

کد خبر 6049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد