بیش از ۷۰۰۰ بیمار سخت معتاد متجاهر تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند

بیات نژاد از تحت درمان قرار گرفتن ۷ هزارو ۶۰۰ بیمار سخت معتاد متجاهر در مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داریوش بیات نژاد با بیان اینکه عملکرد شورای ساماندهی بیماران سخت معتاد متجاهر در استان تهران بسیار خوب است گفت: با وجود اینکه در برخی زمینه ها از جمله بحث اعتباری با مشکلات زیادی مواجهه هستیم ولی در مجموع همکاری و همراهی خوبی دارند، تا پایان شهریور میزان اعتبار تخصیص یافته ما به مراکز نگهداری، درمان و ساماندهی بیماران سخت معتاد متجاهر حدود 24 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران اظهار داشت در حال حاضر نزدیک به 13 هزار بیمار سخت معتاد متجاهر در مراکز مختلف پذیرش کردیم بیان کرد: در حال  حاضر به طور مستقیم شش مرکز خصوصی و هفت مرکز دولتی تحت مدیریت ما است که 7 هزارو 600 نفر را تحت مراقبت و درمان قرار دادیم.

وی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ معتاد زن تحت نظر سازمان بهزیستی استان تهران قرار دارند افزود: همت و همراهی تمام نهادها و دستگا های متولی برای رسیدگی به وضعیت معتادان یک امر ضروری و مهم  است و این وظیفه فقط بر عهده سازمان بهزیستی نیست.

بیات نژاد  خاطر نشان کرد: ۱۰۵ معتاد متجاهر زن در چهار مرکزی که تحت تبصره دوماده ۱۶ اقدام به پذیرش معتاد می‌کنند، تحت حمایت‌های ویژه بهزیستی قرار دارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد، سم‌زدایی ،خدمات مددکاری، مشاوره و آموزش‌های مهارت زندگی به معتادان این مراکز ارائه می‌شود بیا کرد: ما در کنار این آموزش ها و مباحث درمانی موضوعاتی از قبیل بازگشت این افراد به کانون گرم خانواده را دنبال می‌کنیم.

منبع: شبستان

کد خبر 5863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد