حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان سمنان

یکی از اقدامات ارزشمند و موفق سازمان بهزیستی کشور در امر کاهش و پیشگیری از طلاق اجرای سامانه تصمیم است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کارگروه اجتماعی و فرهنگی ، سلامت زنان و خانواده در استانداری استان برگزار شد .

این کارگروه که با حضور دکتر رستم وندی ، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ، آشناگر استاندار استان ، دکتر خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دیگر مدیران مرتبط در سالن غدیر استانداری برگزار گردید .

دکتر رستم وندی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور : یکی از اقدامات ارزشمند و موفق سازمان بهزیستی کشور در امر کاهش و پیشگیری از طلاق اجرای سامانه تصمیم است که این سامانه در 22 استان کشور اجرایی و در دیگر استانهای باقی مانده در آینده ی نزدیک اجرایی می گردد . این سامانه که یکی از ابتکارهای موفق و رو به رشد 2 ساله اخیر در سازمان بهزیستی کشور است که ما می توانیم با فعالیتهای مشابه گام های موثر و پایداری در بحث کنترل و کاهش طلاق در کشور انجام دهیم .

وی افزود : یکی دیگر از اقدامات موفق سازمان بهزیستی کشور در امر کنترل و کاهش طلاق برگزاری دوره های آموزش پیش از ازدواج است که توانسته ایم با این اقدامات در کشور روند رو به رشد طلاق را متوقف کنیم که این امر برای خیلی از افراد قابل باور و قبول نبود است .

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور : می توان یکی از مجموعه اقداماتی که از سوی خیرین به انجام می رسد ، گره گشایی از مشکلات مردم باشد که بی شک از فعالیت اینگونه مجموعه ها حمایت خواهد شد ، چرا که با سرپنجه های مقتدر این‌ گروه ها ، انجمن ها ، تشکلها و سازمانهای مردم نهاد بسیاری از مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد.

کد خبر 5815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد