تلاش برای کاهش هزینه های درمانی مددجویان

سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به آسیب پذیری جامعه هدف بهزیستی با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی بعنوان دو دستگاه حمایتی در جهت ارتقا سطح زندگی نیازمندان جامعه در تلاش هستند، تصریح کرد: جامعه هدف بهزیستی علاوه بر فشارهای اقتصادی، عموما دچار مشکلات جسمی و حرکتی نیز هستند که این امر مشارکت و تعامل بیشتر نهادها و دستگاه های دولتی را می طلبد.

دکتر جمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران با سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران، دکتر باقری ضمن تقدیر از همدلی و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اهداف بهزیستی گفت: متاسفانه یکی از چالش های همیشگی جامعه هدف بهزیستی بحث درمان است که در تلاشیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روش هایی جهت کاهش هزینه مددجویان ایجاد کنیم.
وی با اشاره به آسیب پذیری جامعه هدف بهزیستی با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی بعنوان دو دستگاه حمایتی در جهت ارتقا سطح زندگی نیازمندان جامعه در تلاش هستند، تصریح کرد: جامعه هدف بهزیستی علاوه بر فشارهای اقتصادی، عموما دچار مشکلات جسمی و حرکتی نیز هستند که این امر مشارکت و تعامل بیشتر نهادها و دستگاه های دولتی را می طلبد.
در ادامه سید رضا هادیان طرح بیمه برکت را یکی از مهم ترین اقدامات بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جهت رفاه مددجویان و کاهش هزینه های آنها مطرح و خاطرنشان کرد:  با بیمه برکت کلیه هزینه های درمانی در بیمارستان های دولتی بدون محدودیت و در بیمارستان های خصوصی با تعرفه دولتی خدمات دریافت می کنند.
وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ ستاد و بهزیستی در جهت محرومیت زدایی گفت: در جریان سیل اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تهیه 264 بسته لوازم خانگی و در سال تحصیلی با تهیه 250 بسته لوازم التحریر از محرومین حمایت کرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بر نگاه یکسان ستاد به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تاکید و اظهار داشت: بنیاد برکت یک نهاد حمایتی است که بنیاد اجتماعی احسان به مجموعه آن اضافه شده است تا در حوزه بیمه تکمیلی مددجویان دستگاه های حمایتی فعالیت کند.

کد خبر 5791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد