موافقت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهره‌مندی ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در واگذاری مراکز علمی کاربردی بهزیستی

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی از موافقت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهره‌مندی ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، نشست مشترک رئیس سازمان بهزیستی کشور با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

«مجید رضازاده» سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با بیان اینکه موضوع این نشست واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به بخش خصوصی، عنوان کرد: مجوز فعالیت مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی یک امتیاز است و نباید به عنوان موضوعی سطحی و ساده به آن نگاه کرد.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با بیان اینکه برند و امتیاز مراکز آموزش علمی کاربردی به هیچ عنوان قابل قیمت‌گذاری نیست، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری لازم را داشته باشد تا با توجه به محدودیت زمانی امکان پذیرش دانشجو برای این مراکز در مهر ماه 98 فراهم شود.

وی، از موافقت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهره‌مندی ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در صورتی که سازمان مردم‌نهاد تحت نظارت بهزیستی متقاضی واگذاری یک یا چند مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی نبود از ظرفیت‌های سایر سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه رفاه اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

رضازاده، در پایان یادآور شد: سیاست نظام آموزش عالی کشور ادامه و توسعه فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با اسناد بالادستی همچون برنامه ششم توسعه است و در حال حاضر اصلاح فرآیند ارائه آموزش‌های علمی کاربردی در دست اقدام است.

کد خبر 572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد