فعالیت دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان درهرمزگان

سیاست سازمان بهزیستی ، گسترش مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان است از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ استقبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند، از فعالیت دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان در استان خبر داد و گفت : در حال حاضر دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان تحت عنوان "مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان سرای مسعود" در بندرعباس و "مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان مهرورزان مها هرمزگان" در بندزرک میناب فعالیت دارند .

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این مراکز غیردولتی بوده و با نظارت بهزیستی استان تاسیس شده اند ، بیان کرد : پزشک عمومی، کارشناس پرستاری، فیزیوتراپ، کاردرمانگر، مددکار، مربی آموزشی و در صورت لزوم گفتاردرمان از اعضای تیم پزشکی ثابت مراکز روزانه هستند. که در حال حاضر به 150سالمند در استان خدمات پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، مشاوره و ورزش درمانی ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های سبک زندگی سالم و راه هایی برای جلوگیری از ناتوانی از خدمات این مرکز است ، گفت : تلاش ما فراهم کردن یک مکان شاد و سرگرم‌کننده برای ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان و حفظ و ارتقای منزلت سالمند در خانواده هاست.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سیاست سازمان بهزیستی در راستای گسترش مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان است، گفت : از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ استقبال می‌کنیم.

کد خبر 5599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد