تهران| آغاز توزیع بسته های توانبخشی به معلولان در مناطق حاشیه ای تهران

مدیر کل بهزیستی استان تهران از آغاز توزیع بسته های توانبخشی به معلولان در مناطق حاشیه ای تهران خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، «داریوش بیات نژاد» مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به واریز یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده یارانه مراکز به صورت متمرکز و الکترونیکی پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران همچنین از پرداخت هزینه انرژی مراکز نگهداری خبر داد و گفت: در گذشته مشکلاتی درخصوص این موضوع وجود داشت و برخی از مراکز نسبت به تامین اعتبارات در بخش انرژی گلایه داشتند که با تمهیدات انجام شده این مشکل رفع شد.

وی از پرداخت مستمری مددجویان از طریق سامانه الکترونیکی خبر داد و گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده از این پس مستمری مددجویان از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت می شود.

بیات نژاد سپس به تامین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و سالمندان در مناطق حاشیه ای شهر تهران اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده وسایل مورد نیاز اعم از عصا، واکر، ویلچر و ... در اختیار معلولان و سالمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر یارانه مراکز به طور منظم پرداخت می شود گفت: سازمان بهزیستی هیچ مشکلی در پرداخت یارانه به مراکز ندارد.

وی در ارتباط با فرآیند توزیع وسایل کمک توانبخشی به معلولان و سالمندان در مناطق حاشیه ای شهر تهران تصریح کرد: این افراد توسط مددکاران شناسایی و وسایل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد