۲۰ مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران

فراخوان شرکت در نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، ثبت‌نام نهمین آئین ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز ‌شد.

این رویداد فرهنگی، از دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه مصادیق فداکاری چون حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل‌البیت(علیهم السلام) و ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخ‌دادهای طبیعی یا غیرمترقبه (با تأکید بر دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در سیل اخیر) تقدیر می‌شود.

از دیگر مصادیق فداکاری می‌توان به انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، تأمین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های سلامت و توانبخشی اشاره کرد.

امسال نیز چون سنوات گذشته نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بهزیستی کشور، سازمان انتقال خون ایران، سازمان بسیج دانشجویی کشور، کمیته امداد برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این آئین تا ۲۰ مهر ماه سال جاری به پایگاه اینترنتی www.tandisefadakari.ir مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه نهمین آئین ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر،  نبش خیابان ادوارد براون، شماره ۲۰، سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طبقه سوم ارسال کنند.

کد خبر 5515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد